poniedziałek, 6 grudnia 2010

Zawieszam

Nie wiem czy to ktoś czyta i to między innymi dlatego. Mam pomysł na kilka rozdziałów, ale brak czasu na ich pisanie. Ogólnie wszystkie notki są tu pisane "na żywioł". Wolę skupić się na blogu, który moim zdaniem... Jest bardziej udany, a mianowicie www.zew-ksiezyca.blogspot.com. I tak będę tu zaglądać (najpewniej codziennie) i myślę, że to tego opowiadania wrócę. Może napisze coś jakoś w ferie? A może dopiero w wakacje? Nie mam pojęcia, jak na razie mam minimum trzy sprawdziany w tygodniu i bierzmowanie na swoich barkach, więc trochę braknie mi czasu... To na razie tyle, wszystko z pewnością zostanie mi w głowie, więc nie zapomnę o niczym napisać raczej. Życzę wszystkim weny i serdecznie pozdrawiam.


Ps. Taka mała reklama. Jeżeli ktoś lubi fora to zapraszam na:
- www.silakopyt.fora.pl
- www.petsandpeople.fora.pl - pp chciałabym trochę, mhm, ożywić.


                                                                                                                                  Nightmare.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz